الثلاثاء، 15 يوليو 2008

برجلك اليمين اذا سمحت


اللي داخل من باب المدونة برجله اليمين يخطي اذا سمح
و يبص البصة بحنية
و يبقى حاطط ف باله إن المدونة دي تختلف اوي خالص جدا
حتى اسألوهم كده ..!
**
النهاردة يوم موووختلف تماما
أخيرا قررت اتنازل عن كسلي الموقر والمبجل
و اعمل المدونة اللي كان نفسي فيها
هي مدونة مش بتاعتي لوحدي
احنا تلاتة
و اعتبرونا خمسة عشان العين
**
أنا طبعا واللي مايعرفنيش هتبقى مشكلة في حد ذاتها لنفسيتي يعني
و الجميلة سلسبيل
واللي مايعرفهاش هاطخه بالنار
و الغالية باشمهندسة مروة
و الأخيرة دي لسه ماعملتش كونفرم اساسا عشان ناسية الباسورد بتاع ميلها
و ده طبعا يفهمكم على الرؤية المستقبلية للمدونة دي
يعني اللي عايز ينجو بنفسه ياريت يلحق
**
بصوا بقى عشان نبقى على نور و ميه كمان
المدونة دي خصوصا أنا عملتها لسبب مهم
بالنسبالي يعني
ممكن تسألوا الباقيين عن أسبابهم غير الزن بتاعي يعني
أسبابي
إني مقتنعة إن مدونتي الأساسية لا تحتمل مواضيع كتير عايزة اكتبها
ممكن ساخرة
و لا تهيسية
و لا حتى سياسية لا قدر الله
بمعنى آخر
أنا هنا هاوريكم الوش التاني
و ربنا في عون اللي هيكمل مسيرة القراية
**
الموووووووهم
النهاردة أُعلن بكل فخر مجهول المصدر
إن مدونة متميزة بمشيئة الله هتبدأ
مطرقعة
مجنونة
و عاقلة أحيانا
عشان أنا مقتنعة إن أي انسان لي وجوه كثيرة لشخصيته
و ماعنديش نية أكبت الجزء المجنون اللي عندي
....
كلمة إلى شركائي في تلك الجريمة الشنعاء
سلسبيل
مروة
بجد انتوا عارفين انكم من أعز أصحابي
حاولوا ماتستسلموش ابتشا ابتشااااااااا
و تكملوا الجريمة دي معايا
**
كلمة إلى ضيوفنا
ربنا معااااااااكم
**
و بمناسبة اول بوست
سمعوووووني أعلى زغروطة في الحي اللاتيني
لولولولولولولولولولي
**

هناك 16 تعليقًا:

من اجل عينيك يقول...

لولولولولولولولولولي

الف الف مبروك على مدونة التهيس الجوديدة

أنا بقول برضك ان كمية التفاؤل عندك اوفر اوي ومش هاتستحمليها لوحدك

هات الكيس ياجابر :)

المهم

اسماء علي المهيسه هنا وانا عارفه سمسمه لما بتهيس بتعمل ايه

اسألوووووني أنا

عنبر 6 مرحبا يحييكم

سلام ياقمري وربنا معايا ومعاكم ومع الجميع

فريد عبد العزيز يقول...

لولولولولولولولولولي

انا جايب ام تغريد مخصوص علشان تسمعنا
الزغروتة الحلوة دى بمناسبة اول توبيك
وعقيال التوبيك رقم 10000
انا مخندق هنا يا سمسمة
انزلى بالموضوع الجديد
3
2
1
:)

حبيبـــــــة القمـــــر يقول...

يا الف نهار ابيض
يا الف نهار مبروك
لولولولولولولولولىىىىىىىى زغرطي يا ام فاروق
وهيبدا عهد جديد من التهييس والجنان يحمل توقيع الهاربين من عنبر 6 هههههههههههههههه

انا مستنيه اهو على باب المدونه
بس مفيش ساقع ولا حاجه
ايه الافتتاح الاورديحي دا
هات يابني 2ك موز عشان نزحلق اي حد يفكر يمشي من هنا هههههههههههههه

fOsDö2ä يقول...

اييييييييييييييه
و قال أنا روحت المدونة القديمه جري ..
كنت خايفه عليها ...
لـ يكون حصلها حاجه بعد الشر ... !!
***
سمسمه ..سلسبيل ..مروه ..
بجد ربنا معاكو ... !!
عايزين الجنان اللي على أصوله بقى ..
أنا قاعده مستنيه أهو ... !!
ألــــف مبرووووووووك يا قمرات ع المدونة الجديده ...
معلش بقى مـ بعرفش أزغرط ... !! D:

شادي أصلان يقول...

الف الف الف مبروك عليكم يا قمرات
بس مش عازين كسل وعايزين نشوف الشغل الجامد بأه
مبروك

داليــــا يقول...

مبروك يا كبار المهيسيين على مدونه التهييس المهيسه دى
وسمعونا احلى سلام لوصولى بالسلامه

أسماء علي يقول...

من أجل عينيك
بطوووووووووووطة

جااااااااااااابر ...!
آخرتها جيبالي جابر برضه و معاه كيس كوماااان

لأ لأ
عشان نبقى على نور أنا هابعتلك بعد نص الليل الواد موووسعد بالحاجة في القفص يااوختشي

وكمان لما باهيس باعمل ايه يعني ؟؟

هااااااااااااه؟؟

بابقى عاقلة جدااااااااا في تهييسي على فكرة

هههههههههههههههه

بس سيبك انتي يا بطوط كانت ايام حلوة ايام زغللة وعنبر 6

على العموم لو عايزة تيجي معانا مفيش اي مشاكل

و ربنا معانا كلناااااااااا

ومادايم الا وجه الله

و دووووونياااااااااا

بس عيزاكي يا فاطمة قلبك يبقى جامد

وتكملي

على فكرة يا بطوط
مروة هي كريزمانيا :)))

أسماء علي يقول...

فريييييييد

تصدق أم تغريد أصيلة يا راجل
رضيت تيجي تزغرط في عنبر المجانين شخصيا

يا باشا انت تخندق براحتك
تحي يا فيري اعملك اوضة على الحتة البحي في المدونة

واجبلك البحر اودامك كمان

لا تكلك قريبا النزول بالمواضيع

و سمعني زغروطة من ام تغريد وتغريد

:))

أسماء علي يقول...

حبيبة القمر

عمتوووووووو

و حشتنا ايام الجنان والله
كنّا بنكتب في كل حاجة

وكمان ايه الهاربين من عنبر 6 دي

عايزة تقنعي الناس اننا هربنا

كلااااااااااااااااا

هما اللي قفلوه فاتورة الكهربا جات عالية من كتر جلسات الكهربا :))

وبعد كتشا افتتاح اورديحي ايه يا ماما؟؟

انتوا مش كل واحد استلم كازورلة و هو داخل هنا ولا ايييييييييه؟؟؟

انتظروووونا

أسماء علي يقول...

فسدقة الجميلة

ههههههههههههههههه

لا عيب القديمة موجودة طبعا

ماهو الواحد بيكتب لكن عايز يتجنن وده حق دستوري مكفول للمواطن

الله يبارك فيكي يا فسدقتي

بس طالما مش بتزغرطي

يبقى هاتي كام كازورلة تبرع للمنطقة

و سمعني سلام ان ماكنتش انت تدلعنييييي

مييييييييييييين هيدلعني

أسماء علي يقول...

شادي اصلان

يا باشا ربنا يكرم
منور والله

بس داخل بايدك فاضية يعني .؟؟
مافيش كازورلة ولا حتى طاسة تيفال زهرااااان ؟؟

على العموم خلاص انت تبعي هاضطر اسكت

هههههههه

منور يا شادي

أسماء علي يقول...

دااااااااادااااااااااااااا

كابيرتنا
وكااااااابيرة درب المجانين

يا باشا انتي معانا
طالما الاكونت اتعمل يبقى انتي معاااااانا

منورانا يا دودي

وحضري نفسك لخدمة العنبر

RASHA يقول...

مبروك واختيار الاسم حلو اوى بس وجهك الاخر مختلف تماما بجد مش مصدقة ان انتى عموما اى حاجة منك حلوة

أسماء علي يقول...

shasha
هههههههههههه
طيب اعمل ايه

ماهو في نص مجنون عندي

اخبيه عليكم يعني ؟؟

على العموم انا عشان كده عملت مدونة تانية عشان الجو النفسي لكل مدونة مختلف تماما

منورانا يا قمر

وربنا يستر بقى ف الجاي بتاعنا

هنحاول مانصدمكمش طوالي كده

غير معرف يقول...

لولولولولو
ألف ألف ألف مبروك ليكم علي المدونه الجديده اللي بعون الله حيكون وشها حلو عليكم
5 ازايز شربات لأحلي بنات بمناسبه افتتاح المدونه و مستنيين المواضيع المطرقه الجميله اللذيذه
تحياتي ليكم كلكم
:)

أسماء علي يقول...

اجندااااااااااااا

يا هلا يا هلا

اجند حمرا

العزيزة جدااا

و زميلة المهنة

ممكن طلب صغنوووووون

أصلنا اتخانقنا على الخمس ازايز شربات

كل واحدة عايزة ازازة و شوية ممكن تجيبيهم ستة عشان كل واحد تاخد ازازتين من غير مانتخانق مع بعضينا يعني ..!

هههههههههههههههههههه

منورة يا قمراية المنطقة الخطرة

نورتي ..