السبت، 16 أغسطس 2008

و رحمة ابويا في تربته لا تعليييييييييق (أسماء علي)






ده عنوان مدونة السيد جمال مبارك



http://gamalmubarak.ektob.com/





ورحمة ابويا في تربته ماانا هاعلق وخلوني ساكتة



حتى المدونات هيشاركنا فيها

ياخي _ _ _

خلوووووووني ساكتة

هناك 16 تعليقًا:

إنعكاس يقول...

أنا بقه هاعلق

يا اخي احييييييييييييه

علي كل شيء

علي القرف

والجهل والظلم والجور والغباء والاستفزاز

علي الاستبداد والديكتاتورية

علي الموظفين

المقهورين

علي التأمين

والعيش

والاكل

وعلي كل شيء

وحسبي الله ونعم الوكيل

اللهم قد مسنا الضر وانت بنا عليم

ارحمنا يا اله السموات

ارحمنا يا الله

جومانا

أسماء علي يقول...

لاااااااااا وكله كوم يا جومانا و موضوع عض قلبي ولا تعض رغيفي ..

بجد أعصابي تعبت خلاااااااااااااااااااااص

ياااااااارب انت حسبي ونعم وكيلي

يااااااااااااارب

Dr ayman يقول...

هههههههههههههههههه
ده مسميها دعوه للحوار

والله اول مشوفتها ضحكت

هى الناس دى فاكرانا هبل ولا ايه

لا بس يا جماعه باين عليه غلبان زينا دى مدونه مجانيه...

انا مش مصدق ان دى مدونته ممكن يكون واحد بيلعب او عايز شهره باسم جمال بيه كده طبعا مدونته هتتشهر انما انا مش مصدق انها بتاعته فعلا.. دى مجانيه ياناس.. وكمان مش..

من اجل عينيك يقول...

لا لا

ساب الجيوش والمماليك والأنجليز

وقعد يمضي على أطباق

لا يعقل خالص

انا علقت عنده كمان بكده :)

من اجل عينيك يقول...

لا لا دي مش انا
مش انا

هانى زينهم يقول...

يا د.اسماء الله يسامحك يعنى حتى المتنفس الوحيد اللى لينا حضرتك جبتيه وحطتيه لينا!!عموما هنسامحك عشان الشهر الكريم وكل سنة وانت طيبة .

أسماء علي يقول...

د\أيمن قناوي

حضرتك لما شفتها ضحكت أنا وقعت من على المكتب من كتر الضحك وبعد مافوقت شوية جالي حالة غيظ و المرارة عندي كانت بتفكر تفرقع ..!

والله ياريت مايكونش هو

بس ياترى ياهل ترى طنط الحكومة مش متابعة يعني ان في واحد انتحل شخصية ننوس عين امه ؟؟

نورتني والله يادكتور ..

أسماء علي يقول...

من أجل عينيك

بطووووووووووووووط

ربنا يسامحك أنا جالي حالة ضحك مفاجئة

ايوووووون هو ساب كل الجيوش وقعد يمضى اطباق

هههههههههه

قولتي الكلام ده فين بقى يابطتي؟

خافي على روحك ياشابة ..

أسماء علي يقول...

هاني زينهم

أنا مااااااااااااااااالي

ده هو اللي عمل كده ياهاني

ساب البلد اللي اتكتبت باسمه و المدونات حزت في نفسه ..

طبعا لما حزت في نفسه قال يدخل يستلمها كمان ...!

نورتني

وكل سنة وانت بألف خير و سلامة

د. محمد رضا يقول...

مش هبص اكتر من كدا


كفاية الانطباع الاول


تحياتي ليكي يا سوما

منتظرك صحيح

محمود سلامة يقول...

هعهعهع
بقى ده اسمه كلام
ممكن .........؟
والله مش بعيد
بس عادي يا جدعان مش الراجل مواطن مصري زيه زينا عايش نفس ظروفنا يبقى لازم يكون ليه مدونه
وان شاء الله علشان تبطلوا كلام على الراجل الدستور هايتعدل تاني وهايبقى التدوين حق يكفله الدستور
ودستوووووووووووووووووور وعلينا الدوور وعلينا الدوور
اللهم افقرنا واغنيهم
اللهم خدنا وخليهم
اللهم شلحنا وغطيهم
اللهم انفخنا وفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستان الزفاف والطرحة
مساء الفل يا دكتور
قال عنده مدونة قال
هو في رئيس حتمي عنده مدونة
إللللللللللللللللللللللعببببببب

محمود سلامة يقول...

ما تنسيش تيجي يا دكتور في الدوار { مدونتي }
الموضوع سخن هناك وولع
ربنا يسترها على المساكين امثالنا

الحكمة ضالة المؤمن يقول...

عندنا وعندكم خير
د أسماء بتقولي
حتى المدونات هيشاركنا فيها
كل عام وانت يخير

أسماء علي يقول...

dr.hammood

ههههههههههههههه

بلاش تبص أكتر من كده

عشان الضغط بيعلى أحيانا برضه

منورني وهآآآجي قريبااااا

بس افوق من نوبة الكسل ..

منورني في أول زيارة ويارب ماتبقى آخر زيارة ان شاء الله

دمت بكل خيييييير

أسماء علي يقول...

محمود سلامة

يافندم حتى لو واحد بيلعب تتوقع طنط أمن الدولة مااخدتهوش لغاية دلوقتي ليه تروقه في صالون أمن الدولة ؟؟؟

ههههههههههههه

على العموم دعوتك يارب ماتستجاب ده احنا في رمضان بدل مايكون باب السما مفتوح ولا حاجة ..

هآجيلك قريبااااااا في الدوار بس اصبروا عليا ..

حالة الذهول بتاعة أول رمضان عندي ..

كل سنة وانت طيب

و منور المدونة يا فندم ويارب ماتكون آخر زيارة ..

أسماء علي يقول...

الحكمة ضالة المؤمن

ههههههههه

لا أنا مش باقول عشان باخاف من القوالة الايام دي ..

و انت بألف خير وسلامة

ومنورني بس اوعى تكون الزيارة الوحيدة

دمت بكل خير